Regulamin
Definicje/ pojęcia
- Operator Modułu - Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. ul. Blich 2, 38-400 Krosno, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000367353, o numerze NIP 684-260-79-64 i numerze REGON 180619978, zwana dalej CDS
- Moduł - moduł strony internetowej CDS przeznaczony do zakupu biletów on-line na zwiedzanie CDS – adres www.bilety.miastoszkla.pl
- Kasa - kasa zlokalizowana w CDS Blich 2, 38-400 Krosno
- Kupujący - osoba dokonująca zakupu biletów indywidualnych on-line na zwiedzanie CDS
- Bilet - dokument uprawniający do zwiedzania CDS zawierający opłatę zgodnie z danymi zawartymi na bilecie.
Postanowienia ogólne
- Regulamin sprzedaży biletów on-line zwany dalej Regulaminem określa szczegółowe warunki dokonywania zakupu biletów on-line do CDS.
- CDS świadczy usługi sprzedaży biletów indywidualnych on-line w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu. CDS zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu w każdym czasie, przy czym każda jego zmiana będzie podawana do wiadomości Kupującego, poprzez zamieszczenie informacji o zmianie w Module i umieszczenie zmienionego Regulaminu w Module oraz na stronie internetowej CDS.
Zakup biletów on-line
- Warunkiem skorzystania przez Kupującego z systemu sprzedaży internetowej jest:
- zaakceptowanie Regulaminu, który jest oświadczeniem woli i prawnym zobowiązaniem pomiędzy Kupującym a CDS,
- wprowadzenie swoich danych,
- wybór terminu, godziny i zaznaczenia odpowiedniej ilości biletów,
- sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych,
- potwierdzenie dokonania zakupu,
- otrzymanie od CDS potwierdzenia zakupu drogą elektroniczną.
- System sprzedaży internetowej jest usługą bezpłatną.
- Warunkiem sprzedaży internetowej biletów jest opłacenie zamówienia przez Kupującego. Zapłata niepotwierdzona przez bank Kupującego powoduje automatyczne anulowanie zamówienia. W przypadku problemów z płatnością Kupujący jest informowany o sposobie postępowania w danej sytuacji przez PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Pastelowej 8 - przelewy24.pl .
- Ceny biletów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- W celu otrzymania faktury VAT należy w trakcie zakupu zaznaczyć opcję „faktura VAT” i podać dane niezbędne do jej wystawienia.
- Kupujący, który zakupił w systemie sprzedaży on-line bilet ulgowy, zobowiązany jest przed wejściem do okazania dokumentu uprawniającego go do zniżki. Bilety bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do zwiedzenia CDS, są nieważne i nie podlegają zwrotowi.
- Po opłaceniu zakupu on-line i zaksięgowaniu płatności, bilet zostanie przesłany na podany przez Kupującego adres e-mail, w formie załącznika PDF. Po jego otrzymaniu, Kupujący powinien zweryfikować jego poprawność i zgodność z zamówieniem, w szczególności daty, godziny oraz kwoty.
- Bilety zakupione, których Kupujący nie wydrukował osobiście, należy odebrać w Kasie, nie później niż na 30 minut przed zarezerwowanym wejściem.
- CDS honoruje bilety wstępu zapisane na urządzeniach mobilnych.
- Niewykorzystane bilety nie podlegają zwrotowi ani wykorzystaniu w innym terminie.
- Wszystkie informacje dotyczące zakupu biletów będą przekazywane drogą elektroniczną w godzinach pracy CDS (godziny otwarcia CDS dostępne są na stronie miastoszkla.pl).
- System sprzedaży internetowej umożliwia zakup biletu najpóźniej 15 minut przed planowanym zwiedzaniem.
- CDS zastrzega sobie możliwość anulowania zakupionych biletów, ze zwrotem należności z tego tytułu – w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności – uniemożliwiających wywiązanie się przez CDS z umowy, a powstałych z przyczyn niezależnych od CDS. Anulowanie następuje poprzez przesłanie Kupującemu informacji o niemożności zwiedzania (sms lub adres e-mail). Zwrot nastąpi zgodnie z postępowaniem opisanym w Rozdziale V.
- Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie jest jednoznaczny z niedostępnością biletów w Kasie.
- CDS nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego winny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, gdyż tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia.
Postępowanie reklamacyjne
- Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w Regulaminie nie są realizowane przez CDS lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny (134 440 031) w celu sprawniejszego jej rozpatrzenia.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- adres poczty elektronicznej przypisany do Kupującego,
- nr zamówienia,
- numer konta bankowego,
- opis zdarzenia.
- Reklamację można złożyć w formie elektronicznej (recepcja@miastoszkla.pl) lub pisemnej.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, CDS zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Reklamację rozpatruje się w terminie 10 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że CDS może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 10 dni od zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
- Procedura zwrotu wpłaconej kwoty zostaje uruchomiona tylko w wypadku uznania reklamacji przez CDS.
- Podstawą do wykonania zwrotnego przelewu wpłaconej kwoty będzie przedłożenie wygenerowanych przez system dokumentów – paragonu oraz biletu (biletów) wstępu.
- Zwrot wpłaconych środków następuje na podane w zgłoszeniu reklamacyjnym konto bankowe w wysokości 100 % wartości zamówienia.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail przypisany do Kupującego.
Zwrot i wymiana biletów
- W przypadku, gdy wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie CDS, zwrot pieniędzy za zakupione bilety, odbywa się na zasadach określonych w części IV – Postępowanie reklamacyjne.
- Zwrot kosztów zakupu biletów z przyczyn, o których mowa w ust. 1, za bilety opłacone w Kasie, dokonywany jest wyłącznie w Kasie.
- Za wyjątkiem przyczyn określonych w ust.1, zakupione bilety nie podlegają zwrotowi oraz wymianie na bilety w innej cenie lub na inny termin wydarzenia.
- Stosownie do treści art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 ze zmianami), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do usług, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Postanowienia końcowe
- Bilety zakupione w Kasie oraz on-line nie mogą być kopiowane, przerabiane.
- CDS nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci internetowej, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów. CDS nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci internetowej, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci internetowej.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości działania Modułu, zamieszczonego na stronie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny (+48 134 440 031) od poniedziałku do soboty w godzinach 900÷1700 w niedzielę w godzinach 1100÷1700 lub na adres e-mail: recepcja@miastoszkla.pl.
- Ochrona danych osobowych
Klauzula informacyjna RODO
https://miastoszkla.pl/klauzula-informacyjna-rodo/
Polityka prywatności
https://miastoszkla.pl/polityka-prywatnosci/
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Procedura Reklamacji Biletów Zakupionych Online w Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie
-
Zgłoszenie reklamacji
-
Reklamację należy zgłosić w terminie do 14 dni od daty zakupu biletu lub planowanej wizyty.
-
Zgłoszenie można przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@miastoszkla.pl lub osobiście w kasie Centrum Dziedzictwa Szkła.
-
-
Treść zgłoszenia
Reklamacja powinna zawierać:-
imię i nazwisko osoby składającej reklamację,
-
numer rezerwacji lub biletu,
-
datę zakupu oraz planowaną datę wizyty,
-
szczegółowy opis problemu oraz oczekiwania dotyczące rozwiązania (np. zwrot środków, wymiana biletu),
-
dane kontaktowe.
-
-
Rozpatrzenie reklamacji
-
Centrum Dziedzictwa Szkła rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.
-
O decyzji klient zostanie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
-
-
Możliwe rozwiązania
-
W przypadku uznania reklamacji: zwrot środków na konto klienta, wymiana biletu na inny termin lub inna rekompensata uzgodniona z klientem.
-
W przypadku odrzucenia reklamacji, klient ma prawo do odwołania się od decyzji.
-
-
Prawo odstąpienia od umowy
-
Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, bilety na wydarzenia kulturalne z określoną datą nie podlegają zwrotowi, chyba że organizator postanowi inaczej.
-