Logo
 
Witamy w systemie rezerwacji biletów on-line Centrum Dziedzictwa Szkła KROSNO. 
Loading...

Regulamin

Definicje/ pojęcia

  1. Operator Modułu - Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. ul. Blich 2, 38-400 Krosno, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000367353, o numerze NIP 684-260-79-64 i numerze REGON 180619978, zwana dalej CDS
  2. Moduł - moduł strony internetowej CDS przeznaczony do zakupu biletów on-line na zwiedzanie CDS – adres www.bilety.miastoszkla.pl
  3. Kasa - kasa zlokalizowana w CDS Blich 2, 38-400 Krosno
  4. Kupujący - osoba dokonująca zakupu biletów indywidualnych on-line na zwiedzanie CDS
  5. Bilet - dokument uprawniający do zwiedzania CDS zawierający opłatę zgodnie z danymi zawartymi na bilecie.

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin sprzedaży biletów on-line zwany dalej Regulaminem określa szczegółowe warunki dokonywania zakupu biletów on-line do CDS.
  2. CDS świadczy usługi sprzedaży biletów indywidualnych on-line w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu. CDS zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu w każdym czasie, przy czym każda jego zmiana będzie podawana do wiadomości Kupującego, poprzez zamieszczenie informacji o zmianie w Module i umieszczenie zmienionego Regulaminu w Module oraz na stronie internetowej CDS.

Zakup biletów on-line

  1. Warunkiem skorzystania przez Kupującego z systemu sprzedaży internetowej jest:
    • zaakceptowanie Regulaminu, który jest oświadczeniem woli i prawnym zobowiązaniem pomiędzy Kupującym a CDS,
    • wprowadzenie swoich danych,
    • wybór terminu, godziny i zaznaczenia odpowiedniej ilości biletów,
    • sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych,
    • potwierdzenie dokonania zakupu,
    • otrzymanie od CDS potwierdzenia zakupu drogą elektroniczną.
  2. System sprzedaży internetowej jest usługą bezpłatną.
  3. Warunkiem sprzedaży internetowej biletów jest opłacenie zamówienia przez Kupującego. Zapłata niepotwierdzona przez bank Kupującego powoduje automatyczne anulowanie zamówienia. W przypadku problemów z płatnością Kupujący jest informowany o sposobie postępowania w danej sytuacji przez PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Pastelowej 8 - przelewy24.pl .
  4. Ceny biletów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  5. W celu otrzymania faktury VAT należy w trakcie zakupu zaznaczyć opcję „faktura VAT” i podać dane niezbędne do jej wystawienia.
  6. Kupujący, który zakupił w systemie sprzedaży on-line bilet ulgowy, zobowiązany jest przed wejściem do okazania dokumentu uprawniającego go do zniżki. Bilety bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do zwiedzenia CDS, są nieważne i nie podlegają zwrotowi.
  7. Po opłaceniu zakupu on-line i zaksięgowaniu płatności, bilet zostanie przesłany na podany przez Kupującego adres e-mail, w formie załącznika PDF. Po jego otrzymaniu, Kupujący powinien zweryfikować jego poprawność i zgodność z zamówieniem, w szczególności daty, godziny oraz kwoty.
  8. Bilety zakupione, których Kupujący nie wydrukował osobiście, należy odebrać w Kasie, nie później niż na 30 minut przed zarezerwowanym wejściem.
  9. CDS honoruje bilety  wstępu zapisane na urządzeniach mobilnych.
  10. Niewykorzystane bilety nie podlegają zwrotowi ani wykorzystaniu w innym terminie.
  11. Wszystkie informacje dotyczące zakupu biletów będą przekazywane drogą elektroniczną w godzinach pracy CDS (godziny otwarcia CDS dostępne są na stronie miastoszkla.pl).
  12. System sprzedaży internetowej umożliwia zakup biletu najpóźniej 15 minut przed planowanym zwiedzaniem.
  13. CDS zastrzega sobie możliwość anulowania zakupionych biletów, ze zwrotem należności z tego tytułu – w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności – uniemożliwiających wywiązanie się przez CDS z umowy, a powstałych z przyczyn niezależnych od CDS. Anulowanie następuje poprzez przesłanie Kupującemu informacji o niemożności zwiedzania (sms lub adres e-mail). Zwrot nastąpi zgodnie z postępowaniem opisanym w Rozdziale V.
  14. Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie jest jednoznaczny z niedostępnością biletów w Kasie.
  15. CDS nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
  16. Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego winny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, gdyż tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia.

Postępowanie reklamacyjne

  1. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w Regulaminie nie są realizowane przez CDS lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny (134 440 031) w celu sprawniejszego jej rozpatrzenia.
  3. Reklamacja powinna zawierać następujące dane:
    • imię i nazwisko,
    • numer telefonu,
    • adres poczty elektronicznej przypisany do Kupującego,
    • nr zamówienia,
    • numer konta bankowego,
    • opis zdarzenia.
  1. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej (recepcja@miastoszkla.pl) lub pisemnej.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, CDS zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Reklamację rozpatruje się w terminie 10 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że CDS może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 10 dni od zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
  4. Procedura zwrotu wpłaconej kwoty zostaje uruchomiona tylko w wypadku uznania reklamacji przez CDS.
  5. Podstawą do wykonania zwrotnego przelewu wpłaconej kwoty będzie przedłożenie wygenerowanych przez system dokumentów – paragonu oraz biletu (biletów) wstępu.
  6. Zwrot wpłaconych środków następuje na podane w zgłoszeniu reklamacyjnym konto bankowe w wysokości 100 % wartości zamówienia.
  7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail przypisany do Kupującego.

Zwrot i wymiana biletów

  1. W przypadku, gdy wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie CDS, zwrot pieniędzy za zakupione bilety, odbywa się na zasadach określonych w części IV Postępowanie reklamacyjne. 
  2. Zwrot kosztów zakupu biletów z przyczyn, o których mowa w ust. 1, za bilety opłacone w Kasie, dokonywany jest wyłącznie w Kasie.
  3. Za wyjątkiem przyczyn określonych w ust.1, zakupione bilety nie podlegają zwrotowi oraz wymianie na bilety w innej cenie lub na inny termin wydarzenia. 
  4. Stosownie do treści art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 ze zmianami), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do usług, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

Postanowienia końcowe

  1. Bilety zakupione w Kasie oraz on-line nie mogą być kopiowane, przerabiane.
  2. CDS nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci internetowej, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów. CDS nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci internetowej, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci internetowej.
  3. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości działania Modułu, zamieszczonego na stronie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny (+48 134 440 031) od poniedziałku do soboty w godzinach 900÷1700 w niedzielę w godzinach 1100÷1700 lub na adres e-mail: recepcja@miastoszkla.pl.
  • Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna RODO

https://miastoszkla.pl/klauzula-informacyjna-rodo/

Polityka prywatności

https://miastoszkla.pl/polityka-prywatnosci/

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

 

Procedura Reklamacji Biletów Zakupionych Online w Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

  1. Zgłoszenie reklamacji

    • Reklamację należy zgłosić w terminie do 14 dni od daty zakupu biletu lub planowanej wizyty.

    • Zgłoszenie można przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@miastoszkla.pl lub osobiście w kasie Centrum Dziedzictwa Szkła.

  2. Treść zgłoszenia
    Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko osoby składającej reklamację,

    • numer rezerwacji lub biletu,

    • datę zakupu oraz planowaną datę wizyty,

    • szczegółowy opis problemu oraz oczekiwania dotyczące rozwiązania (np. zwrot środków, wymiana biletu),

    • dane kontaktowe.

  3. Rozpatrzenie reklamacji

    • Centrum Dziedzictwa Szkła rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

    • O decyzji klient zostanie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.

  4. Możliwe rozwiązania

    • W przypadku uznania reklamacji: zwrot środków na konto klienta, wymiana biletu na inny termin lub inna rekompensata uzgodniona z klientem.

    • W przypadku odrzucenia reklamacji, klient ma prawo do odwołania się od decyzji.

  5. Prawo odstąpienia od umowy

    • Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, bilety na wydarzenia kulturalne z określoną datą nie podlegają zwrotowi, chyba że organizator postanowi inaczej.