Logo
 
Witamy w systemie rezerwacji biletów on-line Centrum Dziedzictwa Szkła KROSNO. 
Loading...

Polityka prywatności

Administratorem danych osobowych jest Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. z siedzibą w: 38-400 Krosno przy ul. Blich 2, wpisana do rejestru pod nr KRS 0000367353 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Rzeszowa, Wydział XI Gospodarczy, NIP: 6842607964, REGON: 180619978.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usługi kupna karnetów i biletów oraz realizacji płatności, wykonywania obowiązków podatkowo-księgowych oraz do celów związanych z ewentualnym dochodzeniem roszczeń lub obroną przed roszczeniami. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych   osobowych w CDS Sp. z o.o. znajdują się w polityce RODO stosowanej w Spółce na stronie: www.miastoszkla.pl w zakładce RODO.

Wszelkie wątpliwości i pytana prosimy kierować na adres: biuro@miastoszkla.pl

 

Procedura Reklamacji Biletów Zakupionych Online w Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

  1. Zgłoszenie reklamacji

    • Reklamację należy zgłosić w terminie do 14 dni od daty zakupu biletu lub planowanej wizyty.

    • Zgłoszenie można przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@miastoszkla.pl lub osobiście w kasie Centrum Dziedzictwa Szkła.

  2. Treść zgłoszenia
    Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko osoby składającej reklamację,

    • numer rezerwacji lub biletu,

    • datę zakupu oraz planowaną datę wizyty,

    • szczegółowy opis problemu oraz oczekiwania dotyczące rozwiązania (np. zwrot środków, wymiana biletu),

    • dane kontaktowe.

  3. Rozpatrzenie reklamacji

    • Centrum Dziedzictwa Szkła rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

    • O decyzji klient zostanie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.

  4. Możliwe rozwiązania

    • W przypadku uznania reklamacji: zwrot środków na konto klienta, wymiana biletu na inny termin lub inna rekompensata uzgodniona z klientem.

    • W przypadku odrzucenia reklamacji, klient ma prawo do odwołania się od decyzji.

  5. Prawo odstąpienia od umowy

    • Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, bilety na wydarzenia kulturalne z określoną datą nie podlegają zwrotowi, chyba że organizator postanowi inaczej.